Testing


Typewriter kepoh

Memori terciptaa ♥



Tuesday 11 October 2011 | 01:13 | 0 ♥

Assalamualaikum dan selamat sejahtera diucapkan kepada pembaca . Pfftttt -,- Hahaa . Anda sihat ? Okey , takpayah ckp , sbb saya bukan dengar pon :p Hihi . Hmm , kita tkberapa sihatt wakk . Nak tau knp ? Ehh , tkpyh taulaa :p Hihi . Bace lagi bace lagi :D Kita nak cerita pasal : Lelaki . Sangad errhhhh . Harrrr -.-
Pasal lelaki yang sama pernah kita cerita . Alaa , yangg bekas Papa kita dulu tuu . Haa , engad kan ? Haa , pasal dia laa .Awak , kalau baca ni kita minta maaf dulu , bukan niat nak mengutuk tapi memang nak kutuk . Muehehehee :3 Hahaa takde takdee . Gurau . Jangan amek series okeyy . Muka takpayah nak ketad . Chill . Haa , tengok mcm akuu :D


Readyy , okey start berjiwang miwang xD Haha . Mana tah aku dpt pekataan tu :p Awak nak tau nama diaa ? Kejap kita tanya :p Okey dah dapat . Nama beliau : Mohamad Hanif . Kau kenal ? Baguslahh kalau kenal . Dia ni kan , gedikk . Hahaa . Selalu kitorang text . Kita selalu jugak kol dia bila rinduu <3 Tiap - tiap harilah rinduu . Wakk , kita sayang dia wakk . Dia taktau punn kita sayang diaa . Sebab dia dah sayang orang lain :'( Awak bila dah sayang orang lain semua dah berubah . Pasal pompuan yang awak selalu bela tu . Takkenal ke sape ? Haa , Diela laa . Sape lagi kan ? Takhabes habes nama minah tuu . Kalau text asyik Diela , Diela , Diela , sume Diela ! Pegy hadap DieLa tuu sampai lebam ! Dulu awak selalu cakap awak sayang kita . Dulu awak selalu cakap 'Iloveyouu Ainun' . Selalu letak ni : :* Sekarang manade lagi dah . Jangan harap lahh kan awak nak bagy . Sekarang dah takmesra . Kau tau sebab apa ? Tau kan ? Takpayah nak pura - pura taktau . Aku tumbok kau kang -,- Hewwww .


awak kalau dah taksuka cakap . Takpayah laa aku macam orang gila kejar kau . Tauu ? Faham kan ape maksod aku ? Okey greatt . Hm . Selalu kita fikir awak tauu . Sekarang awak nak bina hidup baru , dengan Diela . <-- cehh , mcm nak kawen ==' Kau kene engad Hanif , aku sayang kau laa gilaaaaaaaaaaaaaaa -,-kau paham arkk? Aku tau lah kau taksayang aku . Kfine aku takkesah laa ==' Aku nak lupakan kau dah ni . Aku dah delete text yang kau penah bagi dekat aku dohh . Aku dah delete numbo kau . Dah yang paling penting , aku sedangg delete nama kau . Mybe kita boleh kawan . Kita memang kawan pun kan . Aku tau aku takmampu nak buad kau gembira Hanif . Mungkin Diela boleh buat kau gembira lebih daripada aku . Hanif , kau doakan aku dapat Cinta Baru lagi okeyyy ;) Thanks . Hihi .Lepas ni aku dah takbole dengar suare kau lagi dohh . Aku dah takbole text kau lagi . Aku tkbole dengar kau punya gurau lagi . Aku dah takbole dapat emuah emuahh duajuta tigajuta kau tuu lagi . Aku dah takboleh dengar kau panggil aku 'Powerpuffgirl' lagi . Sweet wehh :'> .  Aku dah tkboleh jumpa engaku dekat Bandar . Hihi . Sial lahh , sume aku takbolehh . Tapi takpe , aku ade Superman . Hilang lahh Atomen akuu . Aku kene carik baru lahh . 


Kauu , jangan lupa akuu. Kau lupa aku , aku tumbok bijik mata kauu . Biar kau tkdpt tgok Diela lagi . Muehehhehee xD Okey aa , sini je wehh . Aku penat dah ni taip . Okey bai . Thanks fer reading . Hanif Hanif , kita sayang awak . Sampai mampusss pun kita sayang awak :'> Thanks fer everything . Bbye . Assalamualaikum . Emuahh titett :*



|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee