Testing


Typewriter kepoh

Carikk pasal -,-



Friday 14 October 2011 | 20:03 | 0 ♥
Assalamualaikum lahh kan mula-2 . Awak namapk aweks aweks cun atas tuu? Cun kan? Mereka kawan aku. Dalam kelas dorang lahh mcm orang gilaa. Muahahahaa. Yang hujung sebelah sini <-- Fatin, sebelah dia Fieqah, Syaibah dgn Najiha. Naseb baek aku tkd. Kalau aku ade mmg aku laa yang paling buruk kan? Tknk kasik korang tgok lahh, kang buta naty susah pulak kan? Muehehee :3

Skrg ni nk cte pasal Fatin. Yang hujung skali sebelah Fieqah. Yang lain tu abaikan. Hahaa. Sabtu minggu lepas Fatin kene TAMPAR dengan budak sekolah agama. Mase tuu dorang ade pekse darjah khas. Ktorang lps blek skolah rendah lepak busstop sekolah agama kejap, tggu dorang keluar. Kul 1 gitu lahh. Fatin dtg kat ktorang, dia terus ckp ' Dokk, ade minah tampar aku ' . Ktorang terkejot gilaa terus tye ' Sape?! ' Dengan serentak sume. Hahaa. Pastuu Fatin tunjuk lahh spe. Elehh minah, kau tu bukan lawa pun. Bajet lebih. Jentik sekali mati terus. Hahaa. Pastuu Fatin cte ape masalahnyee. Pasal penutup pen. <-- sampai boleh gadohh =='
Budak tuu baling penutup pen dkt Fatin, Fatin pun balas blek. Pastuu bla blaa, minah tuu ckp dia tksengaja. Jadah engkau tksengaja cibai -,- Hbes tuu Fatin balas balik pun aku boeh ckp tksengaja jugak kan? Bodoh kauu. Kau tuu dah 3tahun darjah khas tkpernah lulus - lulus? Kesian dhol engkau. Hahaa. Ketawe sikitt. 


Dorang cte kat aku, yang kau ni mmg miskin ehh? Pegy skola takpakai stokin, tkpakai anak tudong. Kesian yal, miskin sgd. Sebok kejar hott, diri sendiri terkontang - kanting. Bodoh namanyaa kan? So harini budak - budak ktorang nak turon skolah agama pulak. Kau jgn kecott pulak. Sebok kejat hott kan? Kita tengok jelaa spe lagi hott naty cibai -,- Kau engad kau dah tampar kawan aku kau nak lepas gitu je? Abah engkau ajar main tampar - tampar orang dekat skolah ehh? Takde adab sungguh lahh kan? Jari tengah aku naik bagii dekat kauu _|_ Macam sial pangai. Kalau kau rase kau bagos sgd jangan skolah situ. Skolah dekat skolah budak - budak maked. Tengoklahh spe lagy makett dkt sane. Jadi pompuan jgn mcm babi kan pangai? Ubah jelaa. Bukan bole bwk msok syurga pon bodohh -,- Tkpelaa, kite tgok jelah naty kan? Kbaii.


#maaf yeaa, bahasa aku kurang sopan. Kau tkrase kawan kau kene tampar. So kau tkphm. Kau nak kutok aku? Mampuslahh muka kau sana bodohh -,-
Sekian terima kasih. Assalamualaikum :) 


|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee