Testing


Typewriter kepoh

kau ohh kauu -,-



Saturday 22 October 2011 | 08:01 | 0 ♥
Assalamualaikumm. Toinktoinkk ^^' Hihii :p Update lagii. Wiiiiii :D Hahaa. Kenapa dengan akuu? ==' Entahh :) Ohh lupa, kita nak update. Title tu haa. Baca sendirikk. Ada mata kans? Baguss :)

Kauu, yg baca tu haa. Yelaa, kauu. Ada orang lain ke? Haa. Aku nak cite sikitt. Sikitt je kayy. Hohoo. Budak sorang nihh. Kejam aihh diaa. Baling selipar kang merah mukaa -,- Kau dah ade kau lupa aku kans? Nak kena tumbok? Baik kau elak, kang kalau dah kena tumbok kang mati susah. Aku pun taknak kau mati. Sebab aku sayang kau lahh bodohh -,- Bodohh, tu pun nak kena aku bgytauu. Kauu kan, kalau onl nak kena tunggu aku tegur dulu kans? Dah tkreti nak cakap ' hyee ' ke, ' Assalamualaikum ' ke. Aku bukan makan orang pon. Aku makan chicken chop. Kau jangan risau :) Dialu - alukan untuk menegur akuu :) Dahlahh rep text aku mcm nak taknak je ern. Sekali aku sepak pengsan, dua kali sepakterus mati. Padan muka kauu :)

Hikhikk. Tau tak tau tak? akurindukauudohh :'> Engad auww. Kau orang punya pon aku tetap nak rindu kauu. Kesah pulak akuu. Ape ade hal? Kan? Hahaa. Takpelah kott, aku ade Superman. Ingat tuu Ainun :) Dia boleh jaga kauu. Ingat tu ingat tuu :) Ohh greatt. Aku nak kuat mcm kauu :) Kau selalu cakap aku kuat kans? Aku berusaha dohh, kuatkan diri akuu. Thanks bebanyakk ;) Emuahh sikitt :*

Hm. Lastlyy, akusayangkauu sangad. akurindukau sangad. Assalamualaikum. Kbaii :*


|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee