Testing


Typewriter kepoh

Once upon a time :') ♥



Monday 24 October 2011 | 17:21 | 0 ♥
Assalamualaikum dan selamat sejahtera readers :') How's life? COOL ? Hihii :) Nak tauu tk? Haa, nak cite lahh nii :) Mehh rapadkan saf duluu. Bahu bertemu bahu. Ngehngehh xD Ehh dahlaa, yang laki dengan pompuan tkyh nak menggatal. Aku baling keluar kangg -,- Yayaa :) Jom start ceritee :) 


Yang ini pasal Ex akuu. Korang tauu spe kan? Haa, yang tau tuu baguslahh :) Yang tktau tuu, kita nak bgytauu lah nii :) Nama diaa : Danish Fitri ;) Orang panggil Ayie. Nama glamour tuu. Hahaa. Glamour lahh sangad -..- Taktauu semenjak du menjak tiga menjak dan bermenjak menjak nii, dia baik dengan akuu. Haa, ada udang sebalik nasi goreng lahh nii. Dia chat dengan aku itu hari, pastuu pagi tadi pukol 1.54 pagi 25/10 dia text akuu : Hello Ainun. Ni Ayie :) Nak menangis aku baca mesej tu :') Guna numbor baruu diaa. Terharu yang teramat sangad :) Semenjak ktorang putos tuhh, dah tak contact spe spe dahh. Dia dah tukar numbo lagii. Pastuu aku pelik, kenapa tetibe dia text aku bagai tu haa? o.O Haa, mesti ada apa apa nii -,- Haa, nak tengok tak apa yang dia IM aku? Kejap ehh kejap :)





Haa, nampak tak nampak takk? Kenapa hahh? Tkpe, aku nak siasat. Hahahaa. Ohh, okeylaa. Sampai sini je wehh. Hm. Kbyee. Thanks fer reading. Assalamualaikum :*


|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee