Testing


Typewriter kepoh

Omagod periksaaaaaa !



Saturday 29 October 2011 | 00:46 | 0 ♥
Yeahh reader assalamualaikum. Selamat sejahtera, salam 1Malaysia. Hahaa -,-' Nak tanya sikitt. Awak awak semua dah habis exam? Untong gila lahh yang dah habis tuu. Tengok skolah itew. Bapak lembab yal -,- Dah laa takut gilaa. Naik cuti je teros periksa. Tapi aku sempat onl fesbuk, twitter, update belog lagiii. Ngehngehhhh xD Semalam dah deactive acc fesbuk, tapi harini active kan balikk. Hahaa. Lantak aku leeee -,- Dua minggu nii aku takbukak fesbuk. Amboi, bosan gilaa boleh -,- Nak tengok bape notifs aku dapat natyy. Hahaa. Awak awakk, jgn nak spam aku pulak. Aku tumbok kau kangg. Saje nak memenohkan notifs aku kan? Berani? Cubalahh. Hahahaa. Guys, doakan aku yeaa. Doa korang akan mengiringi perjalanan aku :') Hihihiiii. Nak pergi berperang dengan pen dan kertas bukan nyee senang. Omagod, tolong akuuuuuuu! Kasi akuu A+ untuk periksa akhir tahu niii :( Taksaba gila nak habis periksa naty. Memang merdekaa habis lahh. Seminggu tknk pegy skolah kalau bole. Hahaa. Harap harap lahh naty soalan yang keluar senang senang. Amin amin amin amin amin! :D Hihii. Lastlyy, berharap sangad aku dapat keputusan yang baik :') Sekian terima kasih :')


|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee